fredag 12 augusti 2011

Första cykelturen

Idag har det varit en kanon dag! Isak var här igår o fixade lite med datan och hjälpte till att lägga det nya fina ekgolvet! Datan blev mkt bättre men jag får fortfarande inte upp några bilder!????? Får panik snart på sånt här skit! Vill ju dela med mig av allt som jag får va med om på dagarna! =)
Som idag har det varit en händelserik dag!

Vi har på babysim imorse, första gången nu efter sommaruppehållet! Jädrar vad Charlie har utvecklats! Idag så försökte han verkligen ta sig fram i vattnet, han typ simmade fast på bebisvis! Han fick mkt beröm av ledaren! Kul! När de fick hoppa i simringarna så simmade han helt själv efter olika leksaker som flöt runt i vattnet! STOLT MORSA! =) Dyken gick kanon, en lite kallsup, men de gör inget!

Sen så idag har han äver fått uppleva sin första cykeltur! =) Han älskade det! Vi cyklade i 70 min! Vi kom nästa ända till Calles jobb!! Ellinora ska ha en stor guld sthärna som cyklat i 35 min i sträck vid ända en ganska stor väg som hon inte är van vid. Vi cyklade på de vita sträcken och hon klarade det kanon! Super duktig! Hon fick åka bil med calle tillbaka!
Jag var helt slut när jag kom hem, motvind hela hemvägen....suck!

Sen blev det god mat. Fläskfilè med svamp o lök i sås och råstekt potatis till det! mmmmm....

Nu ska vi sätta på en film!

Appropå film så måste ni se Burlesque (vet inte hur det stavas) med Cher o Christina Aguilera!
Jag tyckte den va så in i helvetes bra!! Älskar sång o dans så den va verkligen perfekt!

Ha en mysig helg!

2 kommentarer:

  1. Vilken fantastisk dag ni haft. Tänk att Loa kunde cykla så långt ...bra. Att dy orkade så långt..... superbra. Träningsvärk? Ja filmen är verkligen skitbra. Mamma å jag såg den i går kväll ... super. / Papps

    SvaraRadera
  2. Maja kan inte cykla det är nånting som är fel... :-)) Haha, vad du är duktig och Loa också. Ska bli underbart att träffa er på lördag! Kram/ Bror

    SvaraRadera