onsdag 10 augusti 2011

Ååååå vad irriterande...

.
...jag får inte in bilderna i datorn!! Fattar inte vad som händer. Mailade bilder från iphonen till min mail. Men när jag öppnar mailen så är de inte där!! De har fortfarande inte kommit fram och jag skickade dem igår!!!!
Prövade att skicka nya idag med de kommer inte heller fram!
Ger upp! Hoppas min "datafixare" kommer imorgon....alltså min lillebror! =)
Hade varit trevligt med lite sällskap! Känns så tomt nu när Ellinora är hos sin pappa!
Men hon kommer imorgon....men vet inte vilken tid ännu! Längtar!

Idag så har jag och Charlie inte gjort jätte mkt känns det som! Fast nu när jag tänker efter så e jag nog ganska nöjd med vad jag gjort! Vi har idag:
1. Haft sovmorgon till 9.30 =)
2. Varit ute och powerwalkat i 40 min
3. Gjort lite träningsövningar
4. Klippt gräset
5. Chillat
6. Städat, dammtorkat, torkat golv mm.
7. Fixat med massa tvätt...tvättat, vikt

Så jag är nöjd med dagen!
Nu på kvällen så har vi hållt på att föröka få ordning på golvet...ska lägga nytt golv men underlaget är inte som vi hade tänk det kan man säga....massa strul!
Men Calle e ju så fantastiskt händig så han kommer nog lösa det ska ni se....precis som med allt annat han tar sig för! Bygga bilar, bygga motorcyklar, renovera, laga grejer...asså han kan allt!! Han e bäst! Love you!

Nu så ska jag se om han vill lägga ner projektet för idag och mysa lite!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar