torsdag 25 augusti 2011

Stads tur!

Ellinora ville inte till skolan idag o var såååå ledsen!! ??
Och nu har jag varit såååå duktig o tvättat massor och städat lite så det får bli en sväng till stan m barnen!
Ellinora slutar om 5 min typ så jag kör upp o hämtar henne! Då blir hon glad!

Charlie är inte på humör idag! Tror att de e tänderna som bråkar!!
Hoppas att de kommer upp nu denna gången! Dessa turerna är inte roliga!
Ellinora fick redan när hon va 5 månader! Charlie är ju 6,5 o de har fortfarande inte kommit!!
Suck!
Nej nu ska jag packa ner min lilla bebis! =)
hej hopp!

1 kommentar:

  1. Låter som en god dag, trots tänder som växer och Loa som inte vill till skolan. Har du kollat varför, det kan ju ha hänt nåt som gör att hon inte vill?
    Ha det jättemysigt i Stockholm! Kram/ Bror

    SvaraRadera