fredag 19 augusti 2011

Fredag!!

Idag trodde jag att det skulle bli en dag med kaos med allt som ska göras! Men helt tvärt om, barnen har varit 2 små änglar så allt har rullat på smidigt! Nu ska det bara dammsugas igen och våttorkas, men de gör jag imorgon! Men idag ska jag in till Maxi igen för att byta 1 pkt kräftor som inte hade ngt vacum kvar! =(

Calle slutade tidigt idag för att åka till sjukhuset! han fick in en metall bit i ögat igår på jobbet! Så han har varit inne och bedövat ögat och de tog ut det med en skalpell!!!! Bläääää...Ajajaja!

Nu är han klar o det gick bra, nu ska han bara "nåt ärende på stan" wwiiiii......hihi!
Sen ska han hem till oss o mysa!!
Han kommer säker börja spika lister eller ut o trimma gräset istället för att ta det lugt o vila lite!....men men de e hans val!
Men jag tar bara med mig Ellinora till maxi! så får Calle mysa lite med Charlie själv!! De händer inte så ofte att jag o loppan är iväg själva!

Och imorgon är det fest!! Barnen ska ju till mamma o pappa o mysa!
Hoppas jag snart får igång så jag kan visa bilder....så ska jag ta lite under kvällen! =)

Hoppas du får en mysig kväll och en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar