onsdag 17 augusti 2011

vilken dag!!

Gud vilken dag, trotts till tusen!!
Idag har Ellinora retat upp mig så jag visste knappt vart jag skulle ta vägen!! Flera ggr under dagen har vi varit i luven på varandra! Har varit skogstokig!!
Tror att kl var 14.30, då fick det vara nog!! Jag stoppade charlie i vagnen och Ellinora på cykeln! Sen var det bara att gå, gå, gå....snabbt så man fick ut all ilska!!
Efter promenaden har det varit lugnt här hemma.
Jag har tvättat lite, ¨målat 1,5 fönster!

Nu snart så ska calle hämta vårat matbord och sammtidigt dumpar han mig på maxi för en stor handling!
Det kommer att bli semester att komma dit!
Idag var det ett par som tackade ja till festen på lördag, kul! var ett tag sen man träffade dem så de kommer att bli awsome (som isak brukar säga) =)

Idag har jag även hafr "min" brukare med 1 assistent här på lite fika! De va så söta som hade med sig en fin ros och ett presentkort på naturgott till mig! GULLIGA! Jag blev sååå överraskad å glad!

Ellinora hade bakat chokladbollar som vi bjöd på! Gott!

Så nu snart ska jag möta upp A-M för shopping på maxi! =) Trevlig me lite sällskap!

Så dagen idag känns kaotisk men har ändå blivit åt det bättre hela dagen! =)

Imorgon är det skolstart och jag ska till BVC 9.10 m Charlie!

Ha en bra kväll!

1 kommentar:

  1. Du ser, du klarar allt Maja - även om det är lite tufft emellanåt!
    Stolt över dig! Gläder mig mycket över lördag, ses snart. P & K/ Bror

    SvaraRadera