måndag 22 augusti 2011

Vilken fest!! Bästa ever!

Shit vilken fest det blev!! Riktigt lyckad!! Så kul att så många kom, de va alldeles lagom me folk! Tror vi var 13 st. Allt blev kanon! Vi gick väl o la oss lite efter kl 5 på morgonen, haha! Lite sleten var man ju igår kan man säga!! =) Känner mig fortfarande inte helt återställd faktiskt!

Och TACK för alla fina presenter....sjukt mkt fint o bra har jag fått!
Presentkort på parfym, converse, lindex, naturgott.
Pengar, träningsskor, bok, glas, vin, doft-ljus-grej, converse bag, skjorta, linne, dammsugare, nessesär....hmm...tror att de va allt typ! De va så mkt så jag minns knappt allt!
Jag är såååå glad! TACK TACK TACK!!!

Och tack till mamma och pappa som tog hand om barnen...det gick ju kanon bra! Första natten Charlie var utan mig en hel natt. På tivolirocken så gick vi o la oss hos anya o bosse när vi partajat klart, så hade de varit nåt så fanns vi i huset! =)
Men jag är glad att det gick bra såhär oxå, en hel natt o en förmiddag!

Nu har vi varit o lämnat Ellinora i skolan, skulle ändå ut på promenad så vi följde henne!
Idag blev det bara 30 min! Ska göra mig i ordning nu för att dra till stan, ska upp till "min" brukare o fixa med lite schema mm.
Sen får jag se om det blir en liten sväng på stan kanske! Ett par nya skor lockar! =)
Ska även se vad Cs farmor gör idag, kanske man kan färga håret =) Hoppas! Utväxten e inte kul nu!! Blläää....

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar