tisdag 27 september 2011

Ojojoj...

.....nu är det pinsamt länge sen jag bloggade! har inte varit på humör riktigt och det har varit sååå mycket annat!
Vad jag jag gjort nu då den senaste veckan?!
Jo, jag har jobbat 3 dagar på Darins! Det var roligt att komma tillbaka lite! Det mesta satt kvar så det var bara att plockla fram det! =)

Charlie han har fått 2 tänder där nere! Såå gulligt, fast han har varit otroligt gnällig! Han verkar känslig just när det gäller tänderna, Ellinora var inte alls så!

Vi har fixat i ordning yttligare här hemma i kök/matplatsen! Det belv as bra! Calle e ju så sjukt händig! Det är verkligen jätte bra när man bor i hus! =)

Ellinopra har varit hos tandläkaren och var såååå duktig! Hon har även tagit ett till hål i ena örat! Snacka om att hon är stolt! =) Jätte fint blev det och hon sa inte ett knyst!

Sen nu på torsdag så ska jag hoppa in på mitt andra jobb, som personligassistent! Då ska mamma komma hit o ha Charlie! Jobbar mellan 9-15 så det känns ganska lagom faktiskt!

Igår fick vi hem jätte fina kantareller av mamma och pappa. Dom har varit på i värmland o plockat jätte mkt svamp runt vårat landställe! =)

Nu vaknade lillemann så jag ska gå o ta han nu o klä på han lite!

Lägger upp lite bilder senare! =)
Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar