tisdag 6 september 2011

Sacred Heart Hospitaldieten!

Den dieten började jag på igår! Det är olika du får äta varje dag men i grunden är det en soppa som du ska äta varje dag! Den gjorde jag igår....god faktiskt! Det är massa gott i den!
Morot, purjo, chili, selleri, tomater, kyckling, bönor, paprik, vitlök, nudlar o lite kryddor!
Så det äter jag flera ggr om dagen. Sen igår var det frukt jag fick äta hur mkt jag ville och idag är det grönsaker jag får äta hur mkt jag vill!!
Klarar man denna diet i 1 vecka så ska man gå ner mellan 4,5-7 kg!! På 7 dagar!!

Det jag tycker är så bra är att du får äta, tycker det är jobbigt med dieter där du inte får äta....jag blir trög o yr av sånt! Kanske att man byter ut 1 mål om dagen....men jag klarar inte det hela dagarna!!

Sen som vanligt så går jag 35-45 min varje dag!! =) Hoppas jag får resultat nu efter denna veckan!
Nog om dieten!

Charlie är fortfarande snuvig o hostig!! De vill inte ge med sig!! Drygt! Men nu sover han på nätterna iaf. så det är skönt!
Ellinora har klarat sig, men Calle är förkyld och jag är lite snuvig!

Men jag vet inte vad det är.....jag mår såååå illa!! Började igår, huvudvärk och illamående! Kanske har med dieten att göra?!?! Hmmm....men det är fett drygt iaf!

Om ca 1 timme ska jag träffa mamma och vi ska köpa min träningsskor som jag fick av mamma o pappa i fördelsedagspresent! Kul!

Sen på lördag ska jag åka till Malmö för att se på storebror som är med i en teater! Ska bli kul som tusan!

Neej, nu måste jag ge lilleman gröt!

Ha en bra dag!

1 kommentar:

  1. Duktig du är! Du får berätta mer om dieten för mig, jag skulle vilja testa jag också. Har du något du kan maila mig?
    Kram/Bror

    SvaraRadera