fredag 25 november 2011

Favvo dagen!

Idag är det min favorit dag! FREDAG!
Idag ska jag även göra lite kul grejer. Skulle ju badat med Charlie kl 10, men jag fick förhinder kanman säga! Tyvärr, men jag ska bada dubbelt nästa vecka.
Men nu på förmiddagen blir det bara lugnt, ska inte göra nånting faktiskt. Bara vara med Charlie o plocka lite här hemma.
Sen så kommer Loppan vid 13 å då har hon med sig Hannah. Då ska vi in till stan och gå och mysa med min kära mamma. Ska gå och ta en fika tillsammans. Läääängtar!!
Sen ska jag till Maxi och handla lite, eller ja, ganska mycket, fast inte jätte mycket!
Där ska jag eventuellt möta upp Emma och Amanda o gå och strosa med dom! På Maxi, haha....låter ju knäppt ju, men det blir säker jätte nice!

Sen så är det nog kväll och då är det dags för god middag och kanske ett glas vin. Sen är det fredagsmys och Idol såklart!!

Känns kanon, nu har jag "bara" Ellinora och Charlie kvar i julklapps väg.....de e dom som e svårast!! Men jag tror jag vet vad vi ska ge Ellinora faktiskt!! Charlie, han får väl nån leksak o sen kanske lite kläder, mest så han får prassla med pappret =)

Vad händer i helgen då?! Jaaa, ni....Lördag ska Calle upp till sin pappa så vi är själva hela dagen, Ellinora skulle eventuellt till mamma. Sen på Söndag är det ju första advent! Och det är även skyltsöndag i stan och jag ska faktiskt jobba lite! Ska bli kul, det är alltid FULL FART på sånna dagar! Så 15-20 ska jag jobba!

Hoppas du får en KANON fredag! Det ska jag ha!


1 kommentar:

  1. Vilken kanoonfredagvi hade mitt hjärta!!
    Älskar dig,
    Mamma

    SvaraRadera