torsdag 17 november 2011

Hackers...

....håller på att ta sig in i era Iphones nu!! De har kommit på nått sätt att få tag i all information!
Därför finns det nu en ny uppdattering att göra som skyddar!! Så gör den, även om du uppdatterade för 2 veckor sen så gör det igen!! Så att ni inte blir utsatta!

Har ni börjat fundera på vad ni ska ge i julklapp?! Jag har börjat fundera! Det är väl mest Ellinora som jag känner att jag har det svårt med!!
Hon vill ha:
Wii
OnePiece
Toffsar
Tuchpennor

De har hon kommit på hittills!
Det kommer att komma mer....jag lovar! =)

Vad händer idag då?! Jo, jag ska fixa ordning tvättstugan, den blev inte klar igår!
Sen väntar jag svar från Kajsa och Lova, se om de kommer o hälsar på lite! Hade varit jätte kul!
Ellinora ska jag hämta kl 15.15 så det blir en lång dag om man inte träffar någon eller gör något!
Annars så sysselsätter hon mig rätt bra! =)

Hoppas att ni får en kanon dag! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar