torsdag 24 november 2011

fix, fix, fix

Idag har dagen bestått av massa fix!

Charlie tyckte dagen skulle börja 05.15!!!! Det tyckte INTE jag! Men han somnade faktiskt om efter en stund i vår säng, sen gick vi upp lagom till att väcka Ellinora.

Kl 08.00 typ så gav vi oss ut på en promenad, bara jag och Charlie. Det blev en sväng på ca 40 min.
Charlie har inte varit på så bra humör idag!?! Vet inte vad det är med honom. Men korta stunder så leker han jätte fint o är hur gullig som helst!

Kl 10 så kom mamma idag på en liten fika. Hon skulle hämta ett kort som pappa skulle ha.
Det var jätte musigt, det är sällan vi träffas så i veckan. Mamma jobbar så mkt alltid!

Sen när hon körde så satte jag igång! Jag tog tag i 2 tummel omgångar med svarta strumpor!! Blllläääää.....jag HATAR det! Sortera 1000 strumpor är inte kul!!
Men det blev sååååå fint. Så jag tvättade 2 maskiner till och parade, vek o sorterade o la in! Känns kanon nu efteråt! Nu har vi ätit middag och Ellinora har varit på dans. Idag körde grannen, det va skönt!
Idag har jag även laddat ner senaste avsnittet av Sons of Anarchy som är så jäääävvlllaaa bra!! Har ni inte sett som så GÖR DET!!
Sen ikväll får ni inte miss Fråga Olle dokumentären, de e roligt! =)
Nej, nu ska jag stoppa loppan i duschen och ta hand om min gnälliga lill prins!!

Ha en mysig kväll!

1 kommentar:

  1. Hej Maja,

    Jag använder alltid MD formulations, tycker deras rengöring är jättebra men om det är pga dina p piller hjälper det nog inte med rengöring. Har själv problem med min hy när jag inte äter mina!

    Hoppas allt är bra med er . KRAM!

    SvaraRadera