onsdag 16 november 2011

Super städning

Idag har jag haft en super städning! Känns sååååå skönt nu!!
Alla mattor ut, dammtorkning överallt, storstädning av toaletten, dammsugning o våttorkning, sen har jag flyttat soffan och städat där under! Vädrat alla täcken och bäddat rent! Sen har jag även rensat ut i hallen, alla jackor och skor som det inte är tid för nu!

Det låter kanske inte som så mycket men det har tagit nästan hela dagen!
Har ju fått ta MÅNGA pauser för barnen! Charlie har varit väldigt upp o ner idag! Vissa stunder har han utforkat och krypit runt o lekt, sen andra stunder har han bara velat va i min famn! Men hans tand är precis på väg igenom nu, tyckte jag såg att ena hörnan har trängt igenom nu under dagen! Ajajaj....

Men OJ vad rent o skönt det känns här! =)
Imorgon blir det vikning av tvätt, har lite på bänken som inte är vikt! Sen blir det väl nån maskin tvättad oxå! Ellinora ska ju ha sin fina leopard klänning på discot på fredag så den har jag lovat att tvätta såklart! =)
Jupp, skoldisco igen! =) Kul, Ellinora älskar det!

Nu sover lilleman och Ellinora står på tur! Kl 20.00
Calle jobbar över idag, så jag vet inte riktigt när han kommer! =( Hoppas det är snart!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar