måndag 21 november 2011

Oj, vad bra!

*
Idag började jag dagen med en låååång promenad med några grannar! Vanligtvis så brukar (brukade, har tappat lite) jag gå ca 40 min! Men idag drog de med mig på en sväng som gjorde att jag har värk i benen och mina höfter, haha! 1,5 timmar! ca 8.5 km.
Så jag känner mig jätte nöjd med det! Imorgon bär det av igen =) 8.30!

Sen så har äntligen Lova och Kajsa varit här, det var jätte trevligt! Så söta tillsammans, charlie ville gärna pussa på fina lilla Lova! =) Mamma Maja får nog hålla hårt i sin lilla gosse när han blir större! Haha!

Sen har jag, loppan och Charlie varit och matat änderna! Lika uppskattat som vanligt från båda 2!

Just det, golvet igår blev så jäääävla bra!!! Blev en helt annan känsla och det gjorde hur mkt som helst!! Som ett annat rum! Underbart! Och Charlie gjorde vi ett nytt försök att flytta till sitt rum och han har sovit där heeela natten! =) DUKTIG! =)

Lägger upp bilder senare, när barnen sover!
Har både på golv, å kompisträff o matning av änder!


1 kommentar:

  1. Oj viken härlig dag Musse med så många roliga saker:)) Fina bilder, söta barn!! Vilken stolt Mormor jag är:) KRAM!!

    SvaraRadera