onsdag 23 november 2011

Lite pyntning idag!

Hej!
Idag så tyckte Charlie att hans dag skulle börja 05,45!! Jag höll inte riktigt med...men han låg och mös med mig till kl var 06.45 så då gick vi upp, han va trött men ville ändå inte somna!
Skickade Ellinora till skolan och sen vid 8.15 så var det dags för en ordentlig promenad! 1.5 timme! Känner mig sååå nöjd när man gått så långt! Har lite ont i höfterna och benen med det är ju inget konstigt. Imorgon får jag gå själv, Lola ska jobba tidigt, annars är det bla. med henne jag har gått de andra dagarna.

Sen idag så har bara gått och plockat hela dagen och även tagit fram lite stjärnor och stakar o satt upp/fram.
Det blev mysigt, är inte mkt men ändå! Orkar inte ta fram massor, o dessutom så är Charlie på ALLT så nu har jag tagit bort massa saker o då känns det bara dumt att sätta fram massa annat som lockar!

Igår så började Charlie peka med sitt lilla pekfinger! Ser så gulligt ut!

Sen så igår kl 17.30 så hoppade jag in och jobbade för en tjej som var sjuk på MejDej. Så jag jobbade till 21.15. Det var roligt! =)

ne, nu måste jag ta Charlie! Inte på så roligt humör!!

2 kommentarer:

  1. Du e allt en liten Pyssel-Musse du / Paps

    SvaraRadera
  2. Du är bra på att ta vara på din tid nu när du är hemma!
    Njut och skapa härliga stunder:))
    Kram Mamma

    SvaraRadera