torsdag 3 november 2011

Kalas fix!!

Den här veckan, precis som alla andra enligt mitt tycke springer iväg! Torsdag idag! Vi har massa kalas/party fix idag och imorgon! Började igår faktiskt! Ellinora ska ha ett halloween party för sina kompisar imorgon kl 18.00! Så idag fortsätter jakten på en stor pumpa, ska åka till Eko idag och kolla!

I veckan har det varit lite jobb, annars har det mest varit kalas förberedelser.
Jag har färgat håret i veckan oxå, lite mera askigt! Jätte nöjd!

Den här veckan har varit lite jobbig, Charlie har bestämt sin för att han inte vill sova på natten utan bara skrika väldigt mycket! De e ju inte hela nätterna såklart med det känns så! Kanske ca 1 timme per natt, framförallt fram mot morgonen! =(
Hoppas att det vänder! Han har ju precis fått en till tand, en där uppe och det ser nästan ut som att den andra oxå är på väg, men jag vet inte! Kan ju vara det som spökar!

Kan fortfarande inte koppla min iphone till datorn!!
Hoppas nån kan fixa det snart, för jag måste ju kunna uppdatera den oxå!

Nej, nu ska jag ta atg i tvättstugan och fixa till där inför kalaset imorgon.
De spöklika brunnsfisket ska ske där! Mooahhaaa.... "fiskedamm"

Ska ta mkt kort, så jag kan lägga upp sen! =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar