söndag 20 november 2011

God Morgon!

Hej min få trogna läsare! Hoppas ni haft en nice helg, för det har jag verkligen haft!
Nu ska vi se, i fredags var det full fart!
Ellinora hade med en kompid från skolan, vi var på Maxi o storhandlade, sen var det upp packning med en alldeles för trött Charlie. jag lockade håret på tjejerna inför skoldiscot som de skulle på!
Här sitter Ellinora och äter innan hon ska iväg på disckot!


Ellinora ville dock hem tidigare!?! Vet inte varför riktigt men såklart hämtade vi henne! Det var bara 20 min tidigare! Sen var det bus med lillebror innan det var läggdags för honom!



Sen blev det Idol och mys!

Vad hade lördagen att bjuda på då?! Jo, det var en lugn förmiddag, Calle gick upp med barnen och jag försökte sova, slumrade till en liten stund men vid 9 så tröttnade jag på att ligga där! Då komma båda barnen in jätte glada och mysiga! =)

Vid 12 tiden så fick vi besök av Calles kusin Gustav med familj. Det var jättetrevlig o kul, Alwin (Charlies nästkusin) är bara 11 dagar yngre än Charlie och det är jätte roligt verkligen!
Har lite bilder på de små när det leker på Charlie rum. På korten ser man verkligen hur stor Charlie är! Haha!



Väldigt söta tillsammans tycker jag, kul att träffas, men det MÅSTE bli oftare! =)
Får bjuda hem dom snart! =)

Sen igår vid 15.30 så blev jag hämtad av Mamma, Pappa, Pål och Sofie...och så bar det av mot Lund.
När vi kom fram så mötte vi upp Cilla o Togge på en resturang som heter Spisen, där vi skulle äta innan vi skulle gå och se Sweeney Todd! Maten var kanon och vid 18 så började musikalen!
David Rix var såklart med i musikalen och var STRÅLANDE!! Helt ortoligt!
Den var riktigt bra men fyyyyyyy vad läbbig! Kommer nog aldrig äta köttfärspaj! Bläää....man vet ju aldrig om det är en präst eller advokat.....haha!
Man fick såklart inte fotografera eller filma, men jag lyckade få en bild! =)

Efter föreställningen så gick vi tillbaka till Spisen för att att "ta en öl" tillsammans med David!
Jag drack dock en cider! =)
Sen körde vi hemmåt, blebv ganska sent men jag känner mig ändå pigg idag, Charkiue vaknade 7.15, Ellinora likaså! Ska snart in o väcka Calle, tror att vi skulle lägga nytt golv i sovrummet idag! =) Får se om vi målar om oxå kanske! Nu är det typ vinröd aktig färg, men jag tycker att den är lite mörk! Hade vilja ha lite ljusare! =)

Får se vad dagen har att erbjuda!
Måste lägga upp de här bilerna, han är helt underbar här!


Hjärtligt skratt!

1 kommentar:

  1. Ja du! Det var en alldeles lysande helg tycker jag. Trevlig och roligt som det brukar vara när vi hittar på hyss tillsammans!
    Vi ses nsart. Kram / Storebror

    SvaraRadera