tisdag 22 november 2011

Vilken natt!

Vet inte vad som hände med Charlie i natt! Det har inte hänt innan! Han "ropade" i natt vid 03.15, när jag kommer in i han sum så sitter han och bli JÄTTE glad, han ser riktigt pigg ut!!! Suck, tänkte jag! Bäddade ner honom i vagnen och började rulla! Efter 20 min gav jag upp och la honom i vår säng, tror ni det hjälpte?! Nej, han låg o skrattade och drog mig i håret, pilla mig i munnen och låg å sparkade o vifta!!Han somande till slut 04.30!!! Känner mig lite trött idag. Men jag har varit ute på en promenad med grannen, blev 40 min idag, skulle ev. gå en sväng till i eftermiddag! =)
Charlie var vaken heeela promenade och somnade precis när vi kom hem, men nu står han ute och sover såååå gott. Så jag har dammsugit o plockat lite! Ska snart bort till grannen på lite kaffe! Ska bli trevligt! =)

Den här veckan "ska" man julpynta!?! Hallå, jag fattar noll! Det känns inte alls som att det snart är jul! Känns som atyt sommaren precis tagit slut! Fast vi har ju haft/har en lång höst! Fortfarande ingen snö!!
Får väl rota fram nån advents stjärna o slänga upp! Fast jag vet inte vart riktigt, är inte alls sugen på att fixa fram massa sånt!! Men det tillhör ju!
Får väl låna hem mammas sån där deg maskin o baka lite lussekatter oxå! =) Då vet jag en som blir glad iaf. Loppan! =)

Nej, nu ska jag fortsätta med dagen!..... Ha en bra dag! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar