onsdag 16 november 2011

Hej igen!!

Nu har det gått några dagar igen!! Tiden går för fort! =) Skyller på det!! Haha.....

I Torsdags tror jag att det var, då var Anna-Maria på besök och jag fick så fina bilder på henne o Charlie!



Fina va?!

I Fredagas blev det fest hos Emma! De ar kul till en början, sen blev det lite väl bra! Men så blir det ibland! Tyvärr!! Vinet var lite föööör gott helt enkelt! =)


Lördagen mådde jag sådär, sen söndagen blev det middag för min far och för Calle hemma hos mamma och pappa! God middag bjöds det på och vi hade trevligt!

Igår på jobbade jag på Darins, riktigt roligt! Har 2 pass till bestämmda, o det känns kanon! Har sagt att jag vill hoppa in om någon vill vara ledig eller är sjuk! så får jag se om jag kan fixa passning till Charlie o loppan, men det är både roligt att komma ifrån lite och sen att få lite extra klirr i kassan är inte fel! =)

Idag ska jag ta atg i mitt liv och mitt hem och städa som tusan tänkte jag!! Dra på lite bra musik o sen städa järnet! =)

Vet ni vad som hände precis?! Charlie reste sig själv mot soffan, han at stått på knä ett tag mot saker men nu ställde han sig upp! =) Jag blev jätte chockad!
Han börjar bli stor! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar