måndag 7 november 2011

Oj vilken helg!

Det har varit FULL FART kan man lugnt säga! Men de har varit en jätte rolig helg!
I Fredags var det Halloween party för hela slanten! 16st 7-åringar hade vi hemma i huset!
Ellinora var jätte glad och nöjd, hon hade verkligen en toppen kväll! O hon va sååå söt!


Sen har jag en bild från i Måndags när hon gick" bus eller godis?"
Fick jätte mycket beröm av grannarna över hur fin hon var! =) KUL

Jag var själv väldigt sminkad på Ellinoras fest i fredags!




Sen i Lördags så var mamma, pappa, mormor, pål o isak på middag! Jätte trevligt!
Mamma gjorde Toast skagen m recept från Per Morberg! AS GOTT!
Sen bjöd vi på fläskfilè gryta med" hasselbackare" till och en stor god sallad m bla. granat äpple! Mmm...
Sen så kollade vi såklart på "så mycket bättre", Underbart program tycker jag!

Söndagen blev det först undanplockning från dagen innan och sen så på eftermiddagen begav vi oss till Andy`s lekland med en arbetskamrat från Mejdej. Riktigt roligt och trevligt! Ellinora och hennes flicka klickade direkt och hade jätte roligt! Charlie tyckte det va kul å krypa runt och upptäcka!
Men sen när han blev trött blev det massa mys med pappa! =)


En helg med full fart som ni ser. O nu så har Charlie ne tand där uppe som bråkat med honom som tusan! Idag har han inte varit så rolig o va med. Men han har såklart haft sina stunder som han alltid har. =)
Farmor har var varit här idag oxå, för att jag skulle överraska Calle idag och måla ränderna på Charlies rum över ena väggen. Ska fota när det är dags ljus så ni får se! Det blev fint!

Nu kommer lite andra bilder, eftersom jag har fått igång det nu så får jag passa på att lägga in lite!




 Andmatning i Lördags oxå!
 Ellinora o kompisen Maja matar änderna
Charlie hade helst hoppat ur vagnen och fångat en and o stoppat den i munnen! =)

Nej, nu så ska jag passa på o mysa lite med loppan innan det är dagt för sängen kl 20.00

Hoppas ni oxå haft en fin helg!

Just det, i lördag så var vi även på kyrkogården och tände ljus för "de gamla" som vi saknar såååå mycket!
Det var så fint, massa ljus o kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar