fredag 2 december 2011

Blev ingen bra natt...

...Charlie och jag hade värsta natten ever!!
Jag blev bara sämre och sämre igår kväll...hostan gav sig inte!
Fick blir både mollipekt och bisolvon tillslut + nässpray! Sen somnade jag, men sov jätte oroligt!
Drömde jätte konstigt och jag svettades som en gris...när jag vaknade till ibland så känndes set dom att jag hade duschat!! Blää! Sen kl 02 så drog Charlie igång! Ca var 20e minut så skrek han och jag sprang! så höll vi på! 1 timme fick jag sova i lung och ro, sen drog han igång igen...sen var det 20 min sova, sen springa, 20 min sova, sen springa.....suck vad jobbigt! Kl 5.30 tog jag in honom till mig, men han låg bara och snurrade och gnällde!! Vi gick upp 6.45 för att väcka Ellinora och göra henne i ordning för skolan. Och såklart kollade vi på julkalendern! =) Mysigt!
Sen var dagen igång...kändde mig ändå inte helt slut och kass!! Vilade en liiiiten sväng med Charlie, men han ville inte sova så länge i morse! 30 min!!

Så vi gjorde oss i ordning för att åka till stan och lämna in alla tidrapporter! Så upp på MejDej men sen blev det en mysig fika med farmor Anya på Darins. Men sen så begav vi oss hem....trött i kroppen, musklerna värker och jag har träningsvärk efter all hosta!! =(

Men dagen lös upp när vår lilla Charlie vinkade hej då till Rebecka på mitt jobb! åååå vilken lycka i mammas hjärta!! Sen har han vinkat hela eftermiddagen. Vinkat på  pappa och på mig här hemma!

Var på 10 månaders kontroll med lilleman idag också!
10.140g och 79 cm lång! Allt var perfekt! =)

Ellinora ska sova hos Hannah i natt....så nu sover Charlie och jag och Calle ska kolla på Idol och bara slappa! Tog ett litet bad med Charlie innan han skulle sova! Mysigt!

Ha en mysig kväll!

Fika med farmor!

I badet! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar