onsdag 28 december 2011

Poker kväll och astma

I måndags så hade vi lite poker kväll här hemma med Emma, Jimmie och Johan! Jätte trevligt! Vi bjöd på middag och sen blev det lite poker spel!
Charlie har börjat hosta jätte mycket och den natten vi 00.45 så vaknade han och man hörde tydligt att han hade svårt att andas! Så var astman tillbaka! =( Så igår så ringde jag läkaren och fick cortison utskrivet. Så nu har han 2 olika "puffar" han ska ta! Stackars liten!

Och natten till idag har varit en mardröm! Stackars Charlie, han har bara skrikigt hela natten!! Så det har inte blitvit mycket sömn, men han sov till kl 10 nästan! Ellinora sob också jätte länge sen smög hon upp och kollade på tvn! Duktig tjej! Sen gick vi upp vid 10 och då var det dags att fixa iordning Ellinora, hon ska till sin pappa idag och eventuellt sova där! Och mellan mån-tis sov hon hos mormor! Kul att hon´kan göra lite vad hon vill nu när det är lov!

Idag jobbar calle hela dagen här hemma, så jag har plockat undan lite och så, men det blir bara en dag hemma! Anna.Maria kommer snart en liten sväng!

Sen imorgon blir det jobb för mig på MejDej  9-15!!

Här kommer några bilder!

Min nya kofta jag fick av Calle

Charlie gillar sin kanin som han fick av morbror Pål!

Min super mysiga mjuka filt!

Chartlie på väg till media markt i sin nya "pippi" tröja som mormor stickat!

Min nya Dolce Gusto med ett ställ av kapslar på sidan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar