tisdag 6 december 2011

Va fan Charlie!!

7 gånger i natt har jag varit uppe hos honom!! 7 gånger!!!
Vet inte vad det är med honom!! Behöver bara stoppa i nappen sen så sover han!! Men så många gånger på nätterna gör att man blir knäpp!! Nu har det varit flera nätter i rad och jag känner att det börjar påverka mig!! =( Lite irriterad emellanåt och trött!! Men förkylningen gör det inte bättre om man säger så!
Hoppas på att denna natten blir bättre! =)

Igår så snöade det lite här! Inget la sig på marken men ändå!!
Men jäklar vad halt det var på vägarna igår kväll! Skulle fixa mina däck ju, men guuuuud så halt det var!! Allt gick bra och nu har jag mina dubbar på! =)

Nej, nu ska jga göra mig i ordning. Lite MejDej fix idag! Och lunch med mamma! =) Wiiiihiiii!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar