måndag 12 december 2011

Måndag

Hej!
Idag har det varit en dag hemma här i Köpinge! Sålde ju våran vagn och bilstol igår kväll så jag fick snällt stanna hemma! Hittade ju en vagn i Tomelilla så den hämtade vi igår på förmiddagen och den var kanon! Super nöjd! Så vi har varit ute på promenad idag jag och Charlie!
Bilstol har vi kollat på nu ikväll, var på ett ställe först och bestämde oss för en Britax Multi-Tech. Men så sa Calle att vi skulle köra till Little Kids Corner oxå oxh kolla, så det gjorde vi! Och vilken tur att vi gjorde det! Tjejen som hjälpte oss var så otroligt kunnig och vi fick verkligen ALL information om mass olika stolar! Så nu har vi bestämt oss för en BeSafe stol, säkrast på marknaden. När hon hade berättat om den stolen och jämfört med de andra så fanns det ingen tvekan. Man hade inte kunnat köpa något annat!! Då hade man mått dåligt, den här var såååå säker!! Känns skönt!
Så vi ska ha en svart/beige! Ska hämta den senare i veckan! =)

Måste ju berätta om igår, Ellinora hade sin första dansuppvisning med Kristianstadsflickorna!! Vad duktiga dom är!! Det gick kanon! Finns ingen tvekan om att hon inte skulle fortsätta! Hon vill bli dans ledare. De leker hon ofta nu för tiden!
Då får jag vara alla barnen vid uppropet och säga ja eller nej....beroende om man är på träningen eller inte! Då har hon skrivit alla namn på ett papper så bockar hon av när hon har ropat upp! =) Gulligt!!

Nej nu ska jag bara chilla! Känner mig lite trött!! Charlie har varit såååå jobbig i natt! vaknat väldigt mkt! Hoppas på en bättre natt i natt! =)

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar