söndag 25 december 2011

Vilken julafton!

Shit vilken mysig julafron vi hade igår! Fantastisk! Vi var hemma hos Calles mamma med hela min familj! Så alla var samlade! =) Jätte trevligt! God mat och dryck blev det. Vi spelade också paket leken, väldigt roligt! 

Jag fick så fina grejer och är jätte glad för allt. Barnen och calle fick också jätte fina saker!
Jag fick, en super mjuk jätte fin filt, handkräm och lipbalm från Declior, Jätte fin mascara, "älsklings spelet", valfri musikal på malmö opera, pengar till en dolce gusto kaffe maskin (den var slut nu innan jul). en super mysig kofta och sen sist men inte minst så fick hela våran familj  resa till Spanien tur och retur!!!
Så det var inga dåliga grejer som ni ser! Fick lite pengar oxå! =)

Taxin tog oss hem vid 00.45 och då var vägen som en isbana, det var sååååå halt!! Så det toiog en stund att komma hem! Men vis 01.30 somnade barnen om igen och sov till 9.30 imorse! Vi åkte direkt för att äta julfrukost och hämta alla grejer vi fick!

Stort tack till er alla som var med, det var verkligen en toppen julafton!!! Tomten var fantastisk! Ska försöka få tag i lite bilder från mamam och anya som jag kan lägga upp och visa er! =)

Sen nån dag hoppas jag vi får komma och kolla på den som filmades! =)

Hoppas att ni alla har haft en bra jul!! Nu ska vi bara mysa efter allt städ och undanplock av klappar!

1 kommentar: