fredag 9 december 2011

Sova, vad är det?!

Ååååå....nu börjar jag blir en trött mamma!! Charlie har ingen bra period just nu! Men han kommer ju ur den det vet jag, men frågan är ju NÄR?! Men idag är det ju Fredag, min favvo dag!! =) Så det gör inget att vi sovit lite dåligt! Hade kunnat vila lite nu på morgonen, men det beror på när han vill somna, för iddag är det babysim. Vi har inte varit där på 2 veckor!!!!! Vi har/är så förkylda, men idag måste vi gå!!!

Vad bjuder dagen mer på?! Ja....Ellinora ska ta med kompisen Elin hem. Så henne behöver jag inte försöka underhålla! De leker alltid jätte bra! Annars vet jag inte riktigt vad som händer!! Göra lite fredags fint här hemma, slänga på en tvätt eller 2!

Kanske pynta granen! Wiiii.....
Vi visste inte om vi skulle ha en gran eftersom vi har "Herr Klåfinger" i vår familj just nu! Men efter lite funderande så e det ju klart att vi ska ha gran!! Nu runt jul behövar man ändå lite extra motion, s¨å springa och passa på Charlie passar ju bra! =)

Igår var det genrep för Elliora på dansen, så på söndag smäller det! =) Kul!
Jag och Charlie var hos farmor Anya en lång stund igår. Gick promenad och Anya bjöd på en god sallad till lunch! Mums!

Sen när vi kom hem efter genrepet så var det spagetti och köttfärsås på gång! Calles köttfärsås är såååå god!! Mmmm....

Nej, nu ska loppan till skolan!
Kram så länge!

1 kommentar: