onsdag 21 december 2011

Hej igen!

Nu har det gått en hel vecka sen jag bloggade sist! Dåligt!!
Men jag e nog lite trött och prioriterar tiden annorlunda! Sen såklart är det massa fix inför jul.
Men charlie sover sååååå dåligt på nätterna och det börja kännas kan man säga!
Vi tog bort vällingen i förrgår och han fick gröt istället och då sov han mycket bättre! Så han får ont i magen av vällingen. Så igår köpte jag majsvälling fr. 6 mån. men det hjälpte inte! Lika ont igen och massa skrik! Så nu skiter vi i välling och han får äta gröt som sista mål innan han sover! =)

Vad har mer hänt?!...hmmm.... Ellinora är nyklippt och fin, blev jätte bra! Uppklippt och lite mer frisyr fast ändå långt! Hon själv är jätte nöjd oxå! Kul!

Min fina mamma har fyllt år! Så i Lördags blev vi bjudna på skaldjurs tallrik hemma hos dem! Oooooo så gott det var! Riktigt mumsigt! Jätte mysig kväll!

Sen har jag haft lite trevligheter för" mina assistenter" och "min brukare". Vi var och åt, och efter det så bowlade vi tillsammans! Jätte trevligt!

Sen har det fakriskt varit massa arbetsledar jobb hemmifrån. Har varit lite körigt om man säger så!! Men det börjar reda ut sig nu så jag hoppas på en lugn jul!

Igår var det lite handling på schemant och idag slutar Ellinora skolan! Så hon kommer nog hem här när som hellst!

Idag ska jag nog storhandla på dagen och sen ikväll ska jag ta med Ellinora till Lilla Torg för att kolla på Idol Robin och Idol Amanda F! Det ska bli kul! vet att Ellinora kommer vara sååååå imponerad! Hoppas även på att man kan komma åt en autograf till henne! Vi får se! det är ju ganska kallt idag så vi får se hur länge vi står!

Ska skärpa mig nu på bloggningen!

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar