torsdag 1 december 2011

Stoooopppp!!!

Stopp dumma förkylning, jag vill inte ha dig!! BORT!!
Förkylning har blivit kraftigt mycket värre idag, hostar så in i helvetes myxket!! Har ont i bröstet! =(
Snoret rinner så jag snörvlar o snyter, sen snörvlar jag och snyter mig, sen efter det så snörvlar jag och sen snyter jag mig.....SUCK!! Det värsta är att Charlie vakanr vid 05, då vill han komma in till vår säng, helt ok tycker jag, MEN, när jag hostar i mörkret så blir han LIVRÄDD, verkligen jätte rädd....så mellan 05-07 så sover vi innte utan bara håller på att björna i sängen!! Jobbigt!! Han blir trött och jag blir trött....men han sover sen och de gör inte jag....ikväll känner jag mig riktigt trött!!
Fast idag har det varit full rulle!!

09.30 upp till min brukare för att sen ha en arbetsintervju kl 10. Det gick kanon...jätte trevlig tjej! Känns som att det kommer fungera kanon! Sen var det bara stressa hem...plocka undan lite och somna Charlie. Sen var det schema möte här hemma kl 12. Sen iväg och hämta Ellinora på miniorerna, in i affären o handla lite sen hem. Plocka undan efter möte och fika. Sen var det till att rappa på med maten! Stekt kyckling med grönsaker i ugnen och gräddfils sås! Blev gott. Mamma, pappa och Calle kom sammtidigt hem hit och då blev det mat på en gång. För idag var det ju öppet hus på Ellinoras skolan och dom små 1 orna hade ju uppträdande. Såååå fint! Underbara!! Sen var det glögg o pepperkaka på skolgården!
Men NU är jag slut! Barnen sover sen ett tag tillbaka och vi kollar på Böda Camping! haha...

Men blir avsminkning nu snart och krypa ner...har tagit lite mollipekt så jag hoppas verkligen att det lugnar sig! Får se om det blir ngt sim imorgon....tror inte det!! Men jag måste till stan och lämna upp alla tidrapporter som jag suttit med idag och kollat igenom o räknat o fixat!! =)

God natt.....hoppas Charlie vill sova till kl 07 i sin säng!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar