onsdag 7 december 2011

God Morgon Onsdag!

Inatt så sov Charlie utan avbrott till kl 04!! WOW! Kände mig utvilad då konstigt nog! Men då ville han inte sova mera! Men vi låg i sängen och han snurrade till kl 05, sen gjorde jag välling och då somnade han!! Sen sov han till 07.30!! Men jag gick upp med loppan och kollade på kalendern!!

Idag ska vi träffa Emma på eftermiddagen och ta en fika! Mysigt!

Men igår så blev det pepparkaksbak här hemma på kvällen. Jätte mysigt! Alla var involverade! Har massa bilder på det som jag tänkte lägga upp!! På dagen var det lite MejDej fix och sen så träffade jag mamma och vi gick lite snabbt i affärer sen blev det lunch! Jätte gott, vi åt på Fredholms Deli! Det kan jag STARKT rekomendera! Tack mamma! Blev lite Charlie o mormor mys oxå!



Guuuud vad det är svårt att komma på julklapp till Ellinora, jag är såå kluven!! Vad vill mitt lilla hjärta ha!?! Egentligen?!? Det är de som är frågan!

Igår så fick hon nya byxor (jeans tights) och fin tunika av mormor! Hon blev jätte glad och det blev jag oxå eftersom hon är byxhatare och vill bara ha strumpbyxor!! Så det var jätte kul!!
Charlie fick ett jätte fint och praktiskt allväderställ! Fodrat regnställ med extra skydd för knän och rumpa! Tänkte han skulle ha det när han börjar på dagis!!
det är ju inte så långt kvar....min lilla bebis e snart 1 år!! Vart tog tiden vägen?!


Nya kläderna! =) Jätte fin!

Calle och loppan i peppearkakas världen!

Loppi!

Calle lägger lite glasyr!

Några av mina!

Loppans fina peppisar!

Många blev det, här är några!

Har deg kvar så jag poch loppan ska göra fler någon dag! Lite större hjärtan ville hon göra! =)

Nehe, hade vilja skriva ner men jag vet inte om vad! Kanske kollar in senare! =)
Kraaam så länge!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar