fredag 9 december 2011

Inspererad!!

Idag så pratade jag med min pappa ett långt samtal!!
Jag fick så mycket insperation och ny tändning!! Nu är hela min hjärna i full gång med massa framtidsplaner!!

Pappa har själv haft en otroligt inspererande vecka i Stockholm tillsammans med Johannes Hansen som är en otroligt begåvad människa! Han har även träffat andra höjdare och fått massa insperation!! Kul!!
Så där fick jag också mig en släng av inperation!

Jag vill göra Nuuuuuuu........nu nu nu!!!
Men det går inte riktigt!
Ska börja med att få med mig min kära sambo! För han är typ halva idèn! Haha!!

Känslan av att vilja göra/förändra/skapa är otrolig när den är så stark!!
Love It!!

Tack pappa!
Puss

Här är min otroligt fina och inspererande pappa! Han kan så otrolig mycket! Det är väl därför han gör det han gör! =) Hjälper andra människor att utvecklas bla. Älskar dig! Tack för att DU växer!
För när du gör det så smittar det av sig! =)

1 kommentar:

  1. Tack min kära dotter! Som sagt, det var ett långt och inspirerande samtal idag. Du ska veta att det inspirerar mig också när du har alla fantastiska funderingar du har för din och Calles framtid, Våga stå där,våga göra även fast andra "förståndiga" människor är skeptiska. Viktigt att komma ihåg att vi hade fortfarande bott i grottor, klädda i djurskin om inte det fanns individer som gick eftrer sitt eget hjärta. För då hade de gjort som alla andra "förståndiga människor"
    Jag håller på dig,jag känner och ser mer och mer av din potential - go for it :-) / Paps

    SvaraRadera