onsdag 14 december 2011

Julgodis!

Hej hej!!
Idag är det onsdag och jag vaknade med att inte ha något planerat idag! Sen tänkte jag, en perfekt julgodis- bakar- dag!! Så jag och Charlie ska snart ut och prova bilstolen med att köra till Maxi!
Behövde handla lite annat ändå!!
Charlie gröt och välling känns det som att man alltid får handla, lika så hans mat och fruktpurè!! Så det behövs handlas!!

Jag hade ju blandat ihop allt ju, Ellinorsa slutar ju inte skolan idag!! Utan nästa onsdag!! Tyckte att det var lite tidigt!! haha.....
Men imorgon är det pysseldag på skolan, ska bli mysigt! Jag älskar ju att pyssla!
Sen blir det inhopp på mejdej imorgon 17-30-20.30.

Ha en bra dag! Nu ska jag göra mig i ordning för handling! =)

1 kommentar:

  1. Allt julgodis kommer i år att oförkortat gå till behövande barn i Malmö stad. Så skicka alltihopa till oss så ska vi se till att det hamnar där det ska...

    Tack för din insats, den betyder mycket.

    God Jul önskar
    Barnahjälpen, Malmö Stad

    SvaraRadera