måndag 2 januari 2012

Nytt år och nya tag!

Så var det nytt år igen! 2011 har gått otroligt fort, har knappt hunnit med! Charlie kom i början på förra året och nu är det snart 1 år sen redan!! OJ! Dagis och jobb drar igång för fullt snart! Inskolning för Charlie 6/2 och börjar på riktigt den 20/2!! Det kommer gå snabbt dit!

Våran nyårsafton blev bara hemma! Charlie var inte riktigt frisk och det skulle komma mindre bebisar dit vi skulle så vi tog beslutet att stanna hemma! Men vi hade det mysigt som tusan!
Vi gjortde gratinerad hummer till förrätt som var sååååå galet god! Sen blev det amerikansk ryggbiff med potatisgratäng till huvudrätt! Jätte fint kött!
Efterrätten skulle bli cholad mousse, men ingen ville ha, alla var så mätta! =) Blev lite annat gottis på kvällen sen! Charlie somnade vi 19 och ellinora vid 20.30 sen så väckte vi henne vid 23.30 så hon kunde följa med ut och smälla på 12 slaget! =)
Det blev jätte fint, massa raketer här i köpinge!

Sen idag så har jag startat på en nutrilett diet! Det har gått lätt som en dans faktiskt! Fattar noll, trodde det skulle bli jobbigt! Men icke! =)
Har varit ute och gått raskt i 40 minuter, sen har jag rockat med min träningsrockring i 5 min, sen blev det masssa andra övningar! Sit ups, armhävningar, rumplyft mm. haha, så sen fick det bli en dusch för fy vad svettig jag blev! Känner mig jätte nöjd! Har snart fått i mig 2,5 liter vatten oxkså och det är inte dåligt för att heta Maja som typ aldrig dricker något! =)

Hoppas ni hafr en fin helg och att ni får en kanon vecka!

Kram M

1 kommentar:

  1. Du är för himla duktig du lillasyster! Heja heja! :) Kram

    SvaraRadera