tisdag 24 januari 2012

Hemma Tisdag!

Idag har vi bara varit hemma! Ellinora har bara hosta kvar nu så imorgon blir det skola! Charlie har såklart blivit smittat och hostar minst lika mycket, man han sover inte heller!! Vaknar när han hostar! =(

Så jag har tvättat lite, varit och fyllt på våra gasol tuber....för fy avd kallt det har blivit!
Har dock inte satt på gasolvärmaren än....men det är bra att ha hemma om det skulle bli super duper kallt!

Har varit ute på en promenad och hann med en mini träning inna Charlie vakande och var såååå gnällig....så jag tog honom i min famn och bara satt och killade honom i håret....och vipps så sov han!

La honom i sängen och passade på att vila lite själv oxå eftersom han var vaken mellan 01-04 i natt!

Sen blev det bad med båda barnen....myspys....båda 2 älskar verkligen att bada!
Sen blev det lite middagslagning. Mannen i huset kom hem! Nu sover barnen och vi kollar på "Whipe Out" eller hur det nu stavas! =) Hehe

Imorgon så hoppar jag i och jobbar igen, har sjuka på jobbet så det fanns inget annat alternativ, men det gör jag gärna. Så Calle tar en pappa dag imorgon och är hemma med Charlie!
Sen efter jobbet kl 15 så ska jag möte upp Emma och vi ska ta oss till hennes gym, ska med och provträna! =) Ska bli jätte kul! Ska köra skiten ur mig tänkte jag! Haha!

Se om jag kan ta en bild och bjuda på under träningen! =)
Tänkte se om jag kunde hänga med pappa nång gång och träna! Hade varit kul! =)

Nu ska jag bara mysa me min Calle!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar