torsdag 12 januari 2012

Bilder!

Idag så tänkte jag lägga upp lite bilder! =) Har inte så många bilder med några!

Idag så ska jag ta med Charlie till tandläkaren för första besöket! Ska bli kul! =)
Calle e fortfarande hemma med sin rygg/nacke och ska till kiropraktikern idag igen!
I Måndags så skadade han sig på jobbet och fick så fruktansvärt ont så han kunde knappt röra sig! Så denna vecka har han varit på 3 kiropraktiker besök med det idag! Han blir bättre för varje gång men har fått order att vila annars kan det bli värre! Och han har varit duktig, har verkligen vilat! Hoppas han blir bra snart!

Igår började skolan för Ellinora och han tyckte et va kul, det märktes tydligt och hon sa även det! Idag är det idrott och det gillar hon verkligen. Och i eftermiddag är det dans på Kristianstadsflickorna. Så snart har man väl en rolig och fin våruppvisning att se fram emot!

För mig går det bra, jag promenerar och tränar och dricker mina shakes!! Går inte lika snabbt med vikten nu men så e det ju! Men jag ger inte upp utan fortsätter kämpa! Har även mätt mig med måttband så jag kan se sen i cm oxå! Har redan fått resultat! =)

Nu ska jag göra mig i ordning för besöket med Charlie1 Här kommer lite bilder!
Visst har Charlie blivit stor?!
bus med syrran!

nyårs promenad med anya och bosse

party ungarna

jag o loppan på nyår

nybadad charlie med tuppkam!

min nya tattuering (ej färdig)

barnen kolla på fiskarna hos kiropraktikern

charlie gillade dem

mina hjärtan

lamp marodören! lång liten kille!

busig oxå!

Det var de jag hade att bjuda på! =)


1 kommentar:

  1. Underbara bilder, du har og världens finaste ungar du!
    Puss

    SvaraRadera