måndag 23 januari 2012

Ny vecka!

Nu är det ännu en ny vecka vi har framför oss!
Idag har jag hoppat in och jobbat 4.5 timmar på dagen!
Anya har varit hemma med barnen, Ellinora skulle egentligen gått till skolan men hon fick feber inatt igen!!!
Men jag tror hon är skol-redo imorgon!
Gick en promenad när jag kom hem från jobbet och sen var det dags för mat! =)
Klar med dieten och har börjat äta, känner mig jätte nöjd och nu tänker jag på allt jag stoppar i mig!!
Och så fortsätter jag med träning och promenader! =)
Denna vacka blir det ganska mkt jobb. mån, ons, fre och sen måndag igen! Men det är väl bra att få känna på "verkligheten" lite innan den börjar på riktigt!

Imorgon blir det en lugn dag här hemma!
Lång promenad blir det iaf. Hoppas isen försvinner från vägarna så man kan gå ordentligt!!

Nej nu ska jag dra på Charlie en pyjamas, han är såååå trött!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar