lördag 21 januari 2012

SNÖ!!

Gud vad det snöar!! =)
Dock har jag ingen glad liten 7 åring! Hon har blivit sjuk!
Igår så var hon ju med mamma och pappa på Disney on ice i Malmö! Och så sov hon över där! Och inatt så hade hon fått hög feber och hosta!
Jag jobbade ju idag så efter jobbet körde jag och plocka upp min lilla sjukling!
Hon har nästan inte ätit något och vill inte dricka för att hon är illamående och det känns som hon ska krökas om hon dricker! =( Min lilla loppa! Så sällan riktigt sjuk och man märker det så tydligt!
Hon bara ligger, nu har hon somnat här i soffan under en film!
Som tur är sover lilleman oxå så hon får lite lugn och ro!

Och ikväll ska Calle ut i garaget och göra det sista med motorcykeln men 2 polare så jag är "själv" ikväll!
Ska kolla på film tänkte jag och bara mysa och ta hand om loppan!

Hoppas ni har haft en bra dag!
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar