onsdag 4 januari 2012

Oj vad bra det går!

Dieten rullar på kanon! Såklart är det tufft emellanåt....jag är inte hungrig men min hjärna vill att jag ska stoppa i mig nåt! haha, men den ska inte få vinna, jag ska klara det här! Har försökt flera gånger innan med dieter men inte klarat det fullt ut! Men den här gången har jag verkligen bestämmt mig! Vill inte vara så som jag är nu, är inte nöjd med det! Så då måste man ju ta atg i det!! Right?!

Jag tränar och rör på mig varje dag, försöker även få in lite extra träning i vardags sysslor! Göra knäböj när jag tar in och ut tvätt! Böja på benen och spänna rumpan när jag hänger över kanten på spjälsängen mmm. Haha, det låter knäppt men jag tror att det hjälper faktiskt! Är sjukt trött i rumpan idag iaf, och jag stod 20 min igår kväll och 20 i natt!! Men idag har det dock inte blivit någon promenad, det är ju storm!!! Men jag körde 15 min med rockringen och ett annat lite tränings programm som jag fått av mamma och pappa som heter 9 minuters programmet! Kanon! =)

Idag har jag bäddat rent i sängarna och tvättat lite. Har varit en sväng hos mamma och pappa, sen åkte vi till Natur Gott tillsammans, för de ska ju stänga! Och Belal som äger stället har blivit som en vän till familjen så det är sjukt tråkigt att det ska stänga! Mamma och pappa handlar otroligt mycket där!

Igår var vi hos mamma och pappa oxå på en kopp te sen åkte vi till Anya, där vi spelade lite spel och umgicks. Jag passade på att köra lite med Crosstrainern och roddmaskinen! Det gick kanon!

Ikväll ska jag iväg och jobba några timmar! Känns bra!

Nej, ni får ha en trevlig kväll, nu ska jag gå och dricka lite mera vatten! haha....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar