onsdag 18 januari 2012

Hej mina vänner!

Idag började dagen med en promenad och träning! Jag och grannen gick ca 40 min men Charlie vakande när vi var vid skolan (nästan hemma) så jag fick gå en extra  sväng, gick ca 20 min till, så det blev ändå en bra sväng jag gick! Dock ej i samma tempo som igår!
Och träningen gick kanon idag, ökat på vissa övningar så det känns bra!
Känner skillnad på kroppen, kanske mest för träningen skull, men klart att viktnedgången har betydelse!!
Så jag är nöjd med morgon starten!

Charlie sov länge och jag bara slappade faktiskt!
Blev dammsugning oxå.
Anna-Maria kom och hälsade på en sväng. Hon är så kunnig inom kost och träning så det är kul att prata med henne om sånt och få bra tips!
Fick även lite grejer av henne! =) En ansiktsrengöring, löshårs slingor och en super duper push-bh! Kan ju behövas haha! =)
Tack Anna-Maria

Ikväll blir det en kväll tillsammans, har inget jobb ikväll! Jobbar Lördag dag bara!

Sen finns det massa kul och spännande saker som händer i februari! Vill ni veta!?

2/2 5år Med Calle

4/2 Date, ensam med Calle...Middag-Bio-Skumpa =)

6/2 Inskolningen startar för Charlie

Ca 10/2 Mormor kommer från Sthlm

12/2 Mamma & Påls första gospelkonsert

13/2 Charlie Buse 1 år !!!!!

20/2 Charlie börjar dagis på riktigt och jag börjar jobba! =)

20/2 Mormor fyller år! Tror 86 el 87 år!

Så du ser själv, det händer en hel del och man säger så! Och allt är roliga/spännande saker!
De av lite av vad jag hade att säga idag! =)
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar