torsdag 5 januari 2012

Regn och rusk!

Fy vilket äckligt väder vi har här i skåne! Bllääää.... Bara regn och blåst! Fast idag har det inte blåst så mkt mest regnat! Men vi lyckades komma ut på en rask romenad i 40 minuter utan regn!
Ellinora cyklade och Charlie satt såklart i vagnen! =)

Så ännu en dag avklarad på dieten och det går som på räls!! Jag klarar det hur jävla bra som hellst! Ni försår nog inte vilken känsla det är att jag har övervunnit mitt negativa jag som säger att det är jobbig, du klarar det inte mm.....nej, den Maja finns inte nu och jag är själv lite förvånad faktiskt! Jag tycker inte synd om mig själv för att jag gör det här och inte får äta och det har jag kännt innan! (fasta tt det är själv valt) Utan det känns bara självklart att det är nu ska jag ska göra det här! Som om att min kropp ställt in sig på det här och var fullt beredd!! Känns TOPPEN!!! Har till och med fått lite bevis på vågen redan trors det bara är 3 fulla dagar! -2,5Kg =) Tjooohoooo!!

Något som taggar mig mycket är att min lillebror har gjort det här och det har gett sånna jävla resultat! Så det gör att jag vill se hur mkt som händer med mig om jag verkligen kämpar!! =)
Såklart blir det inte samma resultat för att han är kille på 19 år med förbränningen på topp! Och jag är en 25 årig två barns mamma som gillar godis! hahahaha

Fast nu måste nog min tränings rockring vila lite....jag har fått blåmärken som sträck vi höftbenen! haha....klart, den är ju tung när den svingar runt höften!! Så jag  har gjort massa annat idag istället....rockade bara i 3 min typ! Men det gjortde för ont!

Jag är taggad! Jag klarar det här utan problem! Jag kommer få goda resultat!
ELLER HUR?!

Han en sån as bra helg....det ska  jag ha!
Puss på er

Du klarar ALLT du innerligt bestämmer dig för!!

2 kommentarer:

  1. Du e superduktig Musse
    Det är så härligt att läsa din "glöd" i det du gör nu.
    Betydelsen av ett inre beslut är helt avgörande. Det är det som skapar stordåd och mirakel. Love Paps :-)

    SvaraRadera
  2. Vet precis hurvdet känns! Du är helt enkelt redo nu!! Lycka till!

    SvaraRadera