fredag 13 januari 2012

Hej Fredag!

Hej mina vänner!
Idag är det Fredagen den 13! Är du en sånt typ som ska rikta allt dåligt till denna dag?! I så fall tycker jag att du ska tänka om! Det sitter bara i ditt huvud! =) det är ju som vilken dag som helst!
Och just idag känner jag mig extra glad!?! Vet inte varför med den här dagen känns kanon!
Så släpp det negativa och lev i nuet och med glädjen du har inom dig! =)

Idag började vi dagen med babysim kl 10! Det gick kanon och det lilla uppehållet som varit nu har inte gjort någon större skillnad på Charlies utveckling! =)
Nu sover han och jag har packat upp alla badgrejer och plockat undan lite här hemma.

Igår slängde jag ut åkpåsen och babybjörnen på Blocket och jag fick det sålt idag! =) Snabba puckar!
Så en tjej kommer och hämtar grejerna vid 14 tiden! Kul! Bättre att någon annan får användning för det än att det ligger och tar plats här hemma!

Vad händer mer idag så?! Hmm...Ellinora kommer snart hem med en kompis från skolan, de skulle leka lite nu på eftermiddagen!
Sen blir det bara en mys fredag! =)

Hoppas att ni får en kanon fredag!

Stora Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar