torsdag 12 januari 2012

Tjipp Tjopp

Jaha, nu sitter jag bara och väntar på att charlie ska vakna och att jag ska köra loppan till dansen!
Så jag passar på att slänga upp ett inlägg till!

Hos tandläkaren gick det bra! Fick bara information om hur man ska ta hand om hans små tänder....så inget nytt faktiskt! Alla vet ju att man ska borsta morgon och kväll och att man ska undvika sötsaker! Men nu har vi varit där! Calle är hos kiropraktikern nu igen och jag hoppas att han snart får lyfta lite! E kanske lite gnällig nu och ego men att bära på Charlie när han är gnällig är tungt en lägre period. Och att byta ALLA blöjor och ta ALLA strider vid nattning e gansak drygt! Men det har ändå fungerat bra och Calle har hjälp till med sånt som han har kunnat! Men det ska ändå bli skönt när han är "frisk" såklart!

Den här veckan har gått fort! Nu är det bara fre, lör o sön kvar sen har jag klarat dieten i 2 veckor! Tjohoooo....
Det har varit lite tuffare den här veckan, har varit lite mer hungrig och sugen....men jag  har inte fallit för någon frästelse! Jag är stark i mitt beslut och jag klarar det galant!

Så jag bjuder på lite ego bilder! Haha....har svårt för sånna egentligen, tycker att jag mest ser dum ut. Och tycker du då att jag ser ut som vanligt så antar jag att jag alltid ser dum ut haha!!



Ni som inte känner mig jätte bra vet kanske inte hur jag ser ut i kroppen, men jag själv märker skillnad på mina 4 kg som jag tappat och ni som är närmast börjar nog oxå se! Men bara vänta! Bättre ska det bli! =)

Det som känns kul är att jag ser fram emot att få börja ändra mitt "vardags livsstil" till mycket sundare. har läst mycket och jag lär hela tiden! Ska bli spännande att få äta igen men att verkligen tänka på vad jag äter! Vill inte gå upp igen efter dieten utan snarare fortsätta att gå ner! Tills jag är nöjd!

Vill ni ha tips på en bra sida om kalorier och hur mycket kalorier olika saker innehåller så har ni en bra sida här! http://www.kaloritabell.com/

Nej, nu vaknar min prins!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar