fredag 6 januari 2012

Solsken

Lovely...äntligen en sån där dag man längtat efter...strålande sol fast ändå väldigt kallt!
Vi gick upp vid 8 tiden jag och Charlie. Ellinora har sovit hos sin pappa och kommer hem i eftermiddag. Calle sov till kl 9. Han ska jobba här hemma hela dagen! Så jag skickade sms till grannen  om hon va sugen på en promenad....och såklart var hon på! Så på med kläderna för mig och Charlie och ut på promenad! Rask promenad i 60 min. Sköööönt! När jag kom hen gjorde jag 9 min programmet och lite andra öviningar. Sen rockade jag lite rockring oxå! =)
Idag känner jag mig lite trött i kroppen...musklerna är inte vana att få arbeta så hår de har fått göra dessa 5 dagarna. Men nu kand en vila resten av dagen. Har inget speciellt på schemat nämligen!

Ikväll kl 19 ska vi hämta en bil som vi köpt! Woohooo....ska lägga upp bild sen! Det är en svart volvo v70 T5! Jätte fin var den! Så det känns riktigt roligt!

Jag vet att jag har varit dålig på att lägga upp bilder, ska skärpa mig! =)

Ne....nu ska jag nog lägga mig en stund på min spikmatta och samla lite energi...va en ganska "vaken" natt o man säger så! Lilla mister ville inte sova mellan 03.30-05.30.....så lite ladding behövas! =)

Ha en mysig fredag!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar