torsdag 19 januari 2012

Lugn dag!

Idag har det bara varit en lugn dag här hos oss!
Charlie vaknade igår när vi gick och la oss och vägrade somna om! Han somnade tillslut kl 00.50! Så i morse vid 9 när han skulle sova en sväng så la jag mig för att vila, de var sååå skönt!

Sen så tog vi oss till stan, in till Emma för att gå ut och gå! Vi gick dock inte så snaabbt men vi var ute och traskade i 1 timme. Det var kallt, det regnade typ hela vägen!! =(
Efter det så hade jag ca 1 timme tills jag skulle vara och hämta Ellinora och Hannah på miniorerna. Och då passade vi på att hälsa på farmor Anya för att se hur det va med henne.

Nu har barnen fått lite mellis och nu ska de på dans, fast det är inte jag som kör idag utan Lola kör! Charlie vilar lite nu och jag passar på att blogga lite!

I morgon så kommer Pål hit och ska äta middag! Ska hämta honom på tåget vid 17.30. Det ska bli såååå trevligt, det va lägen sen vi träffades känns det som!

Nu ska jag bara boka in en träff med lillebror som jag heller inte träffar så ofta längre för att han jobbar så mycket! Så jag hoppas vi får in en dag vi kan ses! För sen blir det ännu svårare när jag börjar jobba!

Hoppas du haft en bra dag, här fortsätter kvällen i lugn takt!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar