onsdag 25 januari 2012

Jobb och Träning och Sjukstuga

Hej mina vänner!
Började den 25/1 med att inte sova så bra! Charlie har nu blivit sjuk! Riktigt febrig!
Men jag stack till jobbet och Calle var hemma idag! Jobbade till kl 15 sen så mötte jag upp Emma och vi körde till gymmet! Det var kul men jobbigt! Trodde inte jag hade blivit såååå svag! haha....tyckte jag  hade blivit stark på min träning här hemma! Haha....men det kommer väl....har ju inte rört en fena sen jag gick hem på havandeskapspenningen det va december 2010!! Så det är inte konstigt!
Men det känns bra nu efter...har petet i mig sallad nu och 2 knäcke med keso och skinka på! =)

Det som e tråkigt är det här med Charlie...han är inte alls samma lilla kille!! Och JAG börjar känna mig förkyld....blääää.....Hoppas att jag inte får feber...för då vet jag inte hur det går!
Ska ju jobba på Darins på Fredag. Vi får se men jag tror inte det är så lätt att inte jobba det passet! Men det är inte så¨många timmar! Jag börjar 15 och Calle slutar 17 så de e bara 2 timmar han inte e med mamma eller pappa!

Nu har det varit dåligt med bilder igen....får se om jag hinner slänga in några imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar