tisdag 17 januari 2012

Jobb

Hej!
Igår så hände inte så jätte mycket. Jag promenerade och tränade ordentligt här hemma! (träningsvärk idag)
Ellinora var ju i skolan till kl 13 sen kom hon hem med kompisen Kasper! Kul!

Anya kom oxå och hälsade på! ller en bra stund, hon passade barnen en liten stund på kvällen för Calle skulle till kristianstads kliniken och kolla halsen och jag skulle jobba 17.30 så en liten barnpassing blev det för farmor!
Jag jobbade på MejDej och jobbade till kl 20.30 sen var jag tvungen att göra en liten handling på Maxi!

Jaaa ni, detta är min sista diet vecka....tycker att dfet går bra men att jag går ner lite för lite. Men det är nog bara mitt knäppa tänk som kommer fram emellanåt. Man kan ju inte gå ner för fort heller!
har gått ner 5 kg hittils! Tror det är ganska bra! Hoppas ju på nåt kg denna veckan oxå! =)
Idag blev det en super promenad i väldigt rask takt! Gick med Lola och Magda och Magda hade ett super tempo!! Så vi gick i 80 minuter!!!! Sen efter det tränade jag, känner mig rätt mör nu! Men otroligt nöjd!

Jobb ikväll igen! Så nu ska jag bara vara med Loppan en stund, Charlie somnade precis! =)

Kram på er

2 kommentarer:

  1. Heja, heja! Du e skitduktig. 5 kg är inte lite, det är mycke!
    Du måste ge kroppen en chans att hinna med. Den måste vänja sig vid den nya livsstilen. Du måste åtminstående ge kroppen lika lång tid att gå ner som det tog att gå upp, eller hur. Så efter dieten är det att äta rätt och fortsätta att motionera så kommer du gå ner vartefter.
    Du e våran SuperMusse du :-) / Paps

    SvaraRadera
  2. Har alltid sagt att du är en jävla bra påg du lille Orrul! :)

    SvaraRadera