fredag 17 juni 2011

Allt e UNDERBART!!

Känner bara att allt är underbart!!!

Idag så har vi varit på babysim med Charlie, jag och Ellinora! Jag dök med honom 2 ggr och han klarade det galant! Jätte duktig! Men som vanligt exakt 3 minuter innan det är slut så vill Charlie inte bada mera!! Då är det nog tycker han! Så vi går alltid upp före de andra! haha! Bad i 27 min e inte dåligt de heller! =)

Sen så bara MÅSTE jag skryta lite! Jag är ju så stolt och glad att jag håller på att spricka!
Charlie är såååååå fantastiskt duktig på att äta!!
Äter potatitsen o tycker det är jätte gott! Igår kväll så gav jag honom gröt och det åt han upp alltihopa!!! Han tyckte det var jätte gott! Pappa fick vara med om denna stund! =)

Vi var nämligen o hälsade på pappa o Isak igår kväll, mamma var borta på jobb! Ellinora passade på att bada i poolen!

Nej, men jag ville bara säga det att han är en super bebis när det gäller maten!! =) Kul!!

Efter badet idag så körde jag Ellinora till en kompis efter lunchen!
Charlie somnade och jag la mig för att vila för att jag han en sån elak huvudvärk. Somnade och sov såååå gott! Var nog trött! =)

Idag kom Calle hem tidigt, jätte mysigt! Fast han är super trött efter en vecka med jobb från 08-23 typ varje dag!! Och sen så lite över kl 18 så ringde Ellinoras pappa och frågade vart vi blev av! OJ, sa jag!! Fattar inte hur jag lyckas men jag har blandat ihop allt! Trodde hon skulle dit nästa helg!! Jag är helt snurrig o trög nu för tiden! Det är helt sjukt! Jag nästan lider av det faktiskt! haha!
Så jag körde dit henne efter vi ätit! Så nu sitter jag här, Ellinora e hos hennes pappa, Charlie sover och Calle sover!! Hmmm.....ja, och jag som sov middag o e super pigg! hehe!

Imorgon har vi inget planerat vad jag vet (eller kommer ihåg) så vi får se vad dagen har att bjuda på!

Charlie åt nu ikväll en hel portion med gröt utan problem!

Just det!! En jätte rolig sak som jag höll på att glömma!
Calle sa till mig att han ska ge mig en OnePiece nu för att han uppskattar det jobbet jag gör med barnen! Det värmer i mitt hjärta kan jag säga!
För att det är inte lätt att ta hand om 2 barn, de vet ni alla som har barn att det inte är lätt som en plätt! Sen i är vissa perioder lättare o vissa svårare!
 Men till Alla Mammor! Ni gör ett super jobb!! Ni är super duktiga!




2 kommentarer:

  1. Å den duktigaste av dem alla är du, Maja. Calle har helt rätt som belönar dig för det du gör. Love Pappa

    SvaraRadera
  2. Jag ska fan börja på babysim till hösten, verkar ju riktigt mysigt. Det svåra blir väl att övertala mamma att följa med, hahaha! :) /P

    SvaraRadera