söndag 5 juni 2011

De e ju vädret!!

Jag skyller på vädret att det inte blir ngt bloggande!!
Vi är ju ute hela dagarna!! Solar o badar och har det underbart!

Två kvällar i rad har vi umgåtts med våra grannar och haft super trevligt!
I förrgår var vi hos dem och igår var vi här!
Igår var även lillebror med kompis här på middag!

Dagarna går fort och vi preioriterar såklart att umgås och vara ute i det UNDERBARA vädret!
Jag älskar när det är varmt o soligt!
Ellinora tycker att det är super skönt att vara lite ledig, och nu är det bara en vecka kvar sen slutar dom 0:an!
Så till hösten blir hon en "första gluttare" =) Stort!!

Har inte träffat mamma och pappa på länge (framförallt mamma) så jag börjar sakna dem! Nu är dom på "landet" i värmland och bara myser och vilar upp sig lite!
De kommer hem på tisdag! Så jag får väl köra över i veckan o säga hej!

Idag har vi varit på dop i Nosaby kyrka för att se Charlies nästkusin Alwin döpas! Det var fint och det gick kanon! Charlie och Ellinora var som 2 små änglar!
Det bjöds på god mat och efterrätt! Trevligt!

Den här dagen har jag väntat på länge! Idag är det nämligen Big Brother finalen!!!!!!! KUL!
Vem tror ni vinner??
Jag vet faktiskt inte ens vem jag håller på!! Det är svårt!

Hoppas att ni alla har haft det underbart och att ni har passat på att ta vara på vädret!
Kanske tråkigt att jag pratar om vädret, men jag är såååå glad och nöjd, det är sååå underbart!

Imorgon bär det iväg på morgonen för mig, Ellinora och Charlie. Vi ska till Tessan på frukost poch fira Liam lite för att han är ju stora killen nu och har fyllt 1 år!! Vart tog tiden vägen?!!

Ska försöka bättra mig på att skriva lite,det va ju intye så länge sen jag sa det! Men som sagt, dagarna går fort och man prioriterar annat!!

Ha en mysig kväll!!
BB kl 21.00 får ni INTE missa! =)
Have fun!

1 kommentar:

  1. Det är ok att sola och slappa, bloggen finns ju alltid kvar! Det låter som att ni haft det underbart! Kram/ Bror

    SvaraRadera