måndag 27 juni 2011

Sommar igen!

Yyyyyeeeeyyyyyy.....nu är sommaren tillbaka! Me love!

Idag så har det varit en riktigt bra dag! Simskolan gick kanon så det blev glass efteråt! =)
Hon växer värkligen från gång till gång!
Sen har hon badat här hemma 3 ggr idag och nu så simmar hon under vattnet utan att hålla för näsan! =)
Jätte duktig tjej!

Idag har jag oxå varit duktig!
Jag har putsat alla fönster utvändigt och torkat alla fönsterbrädor. Sen har jag även torkat allt set vitmålade runt om fönsterna! Sen så har jag gjort fint på terassen, tvättat, torkat och fixat iordning!
Är jätte nöjd verkligen!
Så skönt när man känner att man gjort nytta med nöje. Det har känts roligt att fixa ute idag. har även fått lite färg på köpet! =) De è aldrig fel!


Även jag har badat idag faktiskt....2 ggr till och med!
Idag kom poolen upp i 23 grader! Inte dåligt!

Jag marinerade kycklingen på dagen så den var perfekt nu till kvällen. Vi grillade den, blev kanon!
Till lunch idag fick Charlie Potatis o broccoli, han gillade det skarpt. Mumsade i sig allt! =) Har ökat portionerna nu, men han mumsar på! =)

Charlie stoppade vi i ett bad nu på kvällen, men han var inte alls på humör för de! Så det blev ner, tvätta kroppen o alla vecken, tvätta håret o sen upp!
De hela tog kanske 5 min!! Får bli mysbad en annan dag! (om han nu è på humör då!)

Nu ska jag mysa me min Calle!
Imorgon väntar en sooolig dag har jag hört! =) Gött!
Kanske ska ge mig på å klippa gräset, när Charlie sover! Tar me mig babywatchen ut! Gäller bara att han sover tillsa jag är klar, haha! Inte så ball om bara havla blir klippt!! =) Då börjar nog grannarna undra om jag fått solsting! hihi! Annars får Calle at resten när han kommer hem, de e ju inte hela världen!

Sov gott!
Nu è de Johan Falk- vapenbröder på Tv, den e bra! =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar