onsdag 22 juni 2011

Vilken lång väntan!

Nu är jag som ett litet barn som väntar på tomten! Jag VET ju att min OnePiece är på väg till mig! Men NÄR kommer den?! Jag kan inte vänta längre nu!!! =) Det är dag nr 3 idag bara och det kunde ta upp till 12 dagar!!!!!! =(
Men, men den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge.....eller hur e det man brukar säga?!

Jag är SUPER STOLT över Ellinora! Hon har verkligen växt sjukt mkt när det gäller det här med att simma och vattenvana överhuvudtaget! Idag var hon helt galen o hoppa runt i vattnet och "bensimtagen" klarar hon galant! De e de dom övar just nu! Kanon duktig verkligen!!

Och Charlie åt sin palsternacka hur bra som helst idag!! Lika gott som morot o potatis!! Duktig bebis!

Ikväll ska vi till Calles kusin Gustav o hans familj! Trevligt! Dom har ju oxå en litet bebis! Alwin som är 11 dagar yngre än Charlie bara! Så det är riktigt roligt! Vi har ju sååå mkt gemensamt helt plötsligt! 2 fina friska pojkar! =)
Jag och Ellinora ska baka en paj o ta med oss! Gott! Dem bjuder på middag! =)

Hoppas ni oxå har en kanon dag!

Grattis Jacquline till er lille son!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar