tisdag 21 juni 2011

Nu e ilskan borta...

...så nu kan jag göra ett nytt inlägg om dagen som gått! =)

Idag så har det varit en ganska seg dag känns det som tycker jag! Men vad det verkar som är jag inte ensam om att vara seg och trött, flera som är det nu tydligen!

Flickorna har sovit kanon och de sov länge tycker jag. 08.30 så hörde jag tissel o tassel från loppans rum! =)
Upp å fixa "frulle" till oss och sen iväg på simskola!
Ellinora var jätte duktig idag, det gick kanon!

Idag på Charlies mat- meny stod det palsternacka!
frö första gången tyckte Charlie att det var blääää!! Vet inte om det var smaken eller om det var för att jag minskat mängden bröstmjök så att den inte var lika "len" i munnen som de andra jag gjort!
Men, men fick i han några skedar iaf. På de igen imorgon! =)

Ellinora och Elin har lekt bra hela dagen, Ellinora e ganska trött dock, märks när kompisen åkt hem och de var dags att äta och plocka undan på rummet. Ganska mkt gnäll! Tröttis gnäll!

Min lillebror e ju en jävel på datorer och alla program o internet o allt som du har på en data kan han!! iaf i mina ögon! =)
Fick ett jätte bra tips om hur man kan fixa häftiga bilder och även ett film tips!
Filmen var jätte bra tycker jag!
Den hette Limitless! Se den!! Sen så kommer ni få se bilder solm jag testat o exprementerat lite med! Tycker att programmet inte e jätte lätt men man får sitta o fixa o trixa lite så blir det bra tycker jag!

Nu ikväll blir det bara lugna gatan, calle jobbar så för han är det väl inte så lugnt men för min del e de de!

Ha en trevlig kväll!

Tack farmor Anya för att du tittade förbi idag! Trevligt!! =)




4 kommentarer:

  1. Ohhh, häftiga bilder du gjort. Kul också att det gick så bra för Ellinora på simskolan idag tycker Pappa.

    SvaraRadera
  2. Trevligt skrivet trots en trög dag. Suåerfina bilder
    På barnen, jag gillar det romantiska och sagolika
    Skimmret. Cool bild på dig:)!
    Kram Mamma.

    SvaraRadera
  3. Gillar bilden på dig och ditt blåa öga, nice! Vad är det för program?
    /Bror

    SvaraRadera
  4. De heter picnik.com
    Du kommer åt en hel del material gratis men de finns så mkt mer om du betalar!! =) jag kör gratis grejerna! =)

    SvaraRadera