onsdag 8 juni 2011

Nu klan vi bada...

...i våran ny köpta pool!! Yahoo! Tack så super mkt!
Det är ju ingen "riktig" pool men jag tyckte den var precis lagom till oss just nu!
366*76 6500 liter!! Fint! Så vi har satt upp den o börja fylla vatten i den!!
Drömmen är ju att gräva ner en riktig pool som man kan simma i, men då måste vi bli lite rikare först! Haha! Kan ju bada hos mamma o pappa om man nu måsta simma! Nu längtar jag tills det blir lite värme i vår pool! Mm händiga man ska bygga ett värmesystem! Han e bäst han!
Nu sitter vi och lyssnar på åskan som det varit sånt prat om länge tycker jag! Men nu e den här!! Jag som har vattnat gräset hela dagen, haha! Jaja, kan aldrig bli för mkt för gräset! :)
Idag har min lilla Charlie nästan inte sovit alls, han börjar bli så stor!! Vi har tvättat, dammsugit o varit på eko! Jag har även börjat måla Charlies matstol! Den kommer bli sjukt snygg!! Svart blank lackfärg! Sen ska jag göra nåt snyggt med vit blank lackfärg! Lägger in bild när den är klar!! Kul att göra något eget, som ingen annan har! Stolen har ju många men inte så som jag ska måla den! :)

Nej, nu ska vi lägga oss!
God natt! Sov gott i åskvädret! :)

1 kommentar:

  1. Härligt att ni "klan bada i er nya pool", det ska du veta att det är minsann inte alla som KLAN det! ;-) puss på dej!I helgen ska jag inviga den och dyka från kanten, trippelsaltomotal och avsluta med ett svanhopp!! Hell to tha yeah! /Bro

    SvaraRadera